klänningkaos

jo, som jag tidigare berättat har jag ju haft problem med klädseln till lördag - årsfetsen &jubileumsfesten. klädkod-klänning. jag lånade en svart halterneck klänning av bella men upptäckte snart att jag inte kunde ha den, den var så konstigt utformad och det kändes som om jag visade hela brösten. mamma kom med idén att jag skulle ha min egna svarta klänning men jag känner att den är för "fin". vill inte stå ut allt för mycket. jag och Negjimije slog våra kloka huvuden ihop och åkte till Etage, där hittade jag en klänning, den var söt, fin men inte allt för fin. den blev PERFECT!

typ nåt i den här stilen
image40den här klänningen finns på H&M för 99:-
den ser ungefär ut såhär men den är brun, halterneck och det är två svarta blommor på och det finns inget sånt där band i midjan men sömmen finns där.
H&M 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0