lugnis

Igår var jag med Melker och fixade en massa i min lägenhet. jag möblerade om bland annat. jag tror jag kommer trivas mer nu. imorse kom vänersborgsbostäder och fixade mitt element, så när jag kommer hem från skolan hoppas jag på att ha lite mer värme hemma. efter skolan ska jag åka och köpa en ny antennsladd eftersom min är tio centimeter för kort när jag möblerade om :/ jag ska också köpa betongspik så jag kan sätta upp en sak i taket och hänga mina smycken på:D
när man blir rik ska jag införskaffa mig nya sängkläder. tänkte att jag behöver ha lite skarp färg som skär av det mjuka i mín lägenhet, men jag vet inte riktigt än vad det ska bli för färg, funderar på rött... jag som alltid säger att jag inte passar i rött, men om man inte passar i färgen kan det ju finnas i hemmet istället?
jag tror iallafall på lite färg i hemmet, en avskärning :D

idag blir det iallafall en lugn dag, plugga, städa och kolla på TV. idag ska jag endast lata mig och vila. 



ÖverOChUt♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0