PåskLov

I veckan har man bara tagit det lugnt och legat kvar i sängen. jag tror jag aldrig har sovit så mycket som jag gjort den här veckan... det har varit skönt och bara kpoola av!! jag skulle kunna sammanfatta hela veckan.. på lovet har jag, varit på krogen, hälsat på ett otal många vänner, varit på bio (jumper), umgåtts med familjen, tagit det lugnt och shoppat.. så, lätt och kortfattat.. men jag gjömde vad jag gjorde mer, jag har färgat mitt hår och klippt mig. det blev lugg och lite toppning, as nöjd! *ler*.. idag är det fredag och jag ska vara med ett par tjejkompisar och så. imorgon åker jag till farmor i töreboda och sedan drar jag mig hemåt mot Vänersborg..


Kommentarer
Postat av: johanna

läcker blev du :)

2008-04-03 @ 19:47:17
URL: http://jojhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0