Gårdagen.

gårdagen var så jävla rolig!

jag och Geli var ute och gick,
tog en sväng till Ica,
sen så gick vi hem och hämtade
folk och drog till Skräcklan
ville sola, det tråkiga var att det
inte var någon sol ute, haha*
sen så åkte vi hem till mig,
drack kaffe och snackade..
jag lyckades övertala Geli,
linn och sara att de skulle klippas.
Linn blev lite "toppad",
sara tunnade ur sitt hår och
det varGeli som fick den stora
förvandlingen. jag fick klippa henne som
jag ville! =) nu ska hon färga håret brunt idag,
haha jag får som jag vill =P

idag är det också sådär mulet =(
Swartling den klanten ringde mig imorse och
sa att hon brutit tån, så jag fick ta bilen och åka
och hämta henne och köra henne till skolan. bajs på dig!
nu är jag i skolan och är lite nervös inför Svenska B talet
som ska framföras idag=/
sen idag så ska jag göra massor =)
glaaaaad!


engelska B nationella prov imorgon, hela dagen! boooring!

förlåt, det var inte meningen =/
jag skäms faktiskt!

Kommentarer
Postat av: swart ' Z

jag sa faktiskt inte att jag brutit tån, jag sa att jag inte kunde få på mig skorna för foten var svullen och det gjorde ont! ;) hehe

2009-04-28 @ 08:59:35
URL: http://swartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0