Grattis Lillasyster!

Grattis min älskade lillasyster på din 18-årsdag!
hoppas du känner hur livet går utför när man blir myndig haha
älskar dig mest av allt! / storasyster Erica

<----- Swartling min stjärna!

måndagen var ju hej kom och hjälp mig!
hade muntligt framförande i Svenska B,
det gick förvånansvärt bra!! =)
swartling och alla hennes upptåg haha
fick ruscha iväg och köra klanten till röngen på Näl
det var inte brutet men faan så svullet det var!
hon fick ett par kryckor *tack vare mig*
sen hoppade vi upp, ja hon gjorde iaf.
till 55:an och gav Emeli en liten surprise.
gött förvånad hon såg ut, vi hade inte pratat på
flera dagar och sen kommer vi upp,
och swartling på kryckor till råga på allt =)
sen fick swartling hoppa ner till bilen för jag
och Emeli hade en hel del att prata om..
skönt att vi löst en del nu, så nu får vi se...
framtiden gör sig själv en tjänst.
det var så fint att se dig skratta, att se dig le!

sen så åkte jag, sara och angelica till stan och hämtade
josefine vid tåget. sen blev de kaffe och färgning av söt-
angelicas hår =) det blev snyggt!! 

idag har jag haft nationellt prov i Engelska B..
de gick förvånansvärt fort!?
sen ska jag nog ge mig upp till gangstern på Näl
och försöka få henne le igen =)
man måste le om man vill leva länge serru! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0