I just..

Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop, Can´t stop!!
And it´s irritates me...


nu kan jag skriva en recension om filmen "Förtrollad"
den börjar väldigt mystiskt, tecknat(?) det var det första jag reagerade på och även störde mig som sjutton på! När den sedan gick över till reality var det flera sagor i en, askungen och snövit bland annat.. min tanke var: kom han inte på något eget?? Jag hade sett fram emot den här filmen sedan jag såg den på reklam för hundratals år sedan!(?) En stor besvikelse!! Filmen hade dock något som de flesta sagor innehåller: ett lyckligt slut! men alla vet ju att det bara händer i sagorna iallafall? *varför lurar vi i våra barn att de kan få ett "happily ever after" när det är näst intill omöjligt?? Filmen fick mig att tänka, tänka och tänka... det enda jag kunde göra när eftertexten började rulla var att hånle och starkt ogilla filmen.. samtidigt frågar jag mig; Varför??
det fanns dock ett plus; Bra skådespelare!
Wishes Erica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0