I´m queenie

skrämmer mig själv när jag är sådär skicklig ;)
Sitter hemma hos Henrik, själv dock..
han och hans andra hälft (stefan) åkte
till Falun ikväll, eller någonstans där i närheten ;)
Henrik lyssnade på mina rekommendationer och
tog på sig mörka jeans med den mörklila skjortan,
ojsan så Snygg han blev! =)
Nu blir det farligt för honom ikväll när brudarna
kommer hänga efter honom, hehe =)
Jag kan ju garantera att jag hade tagit min chans om
han dykt upp där jag var ;)
Nu ska jag faktiskt ta mig ut ur den här lägenheten,
gå en runda och träffa Emelie, vad gör man inte när
man är helt ensam i en främmande stad? ;)

I´ll be back later, LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0