lång torsdag

idag är det en sån där lång dag. slutar skolan typ halv fyra....
så det blir en hel massa jobb idag.. imorgon ska jag också till skolan och försöka få bukt med min matte. skulle haft prov egentligen men känner att jag inte klarar de , så de blir vanlig lektion istället... jag har ju bara ett kapitel kvar nu och så blir det ju inget nationellt prov! yiihooo, glaaaaaaaad! =D

senare idag är det träning... så ont i nacken jag har efter igår...
blev översprungen i målet på träningen igår, hoppas det inte gör så ont att jag inte kan träna sen!

i helgen är de lagträff typ, vi ska käka och massa, ´sen är de match på söndag...

Am I dreaming - kat deluna & Akon

E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0