Lördag

fredagen ägnades till skola, sleaping, cooking och så var vi hos odile som blev apradar!
när vi gick hem från odile satte vi oss tillsammans i ett bad, varmt och mysigt var det!
idag har vi sovit gööörlänge! älskade vaknade precis och jag vaknade typ två :D

Emeli - dina fisar luktar äckligt när du ätit ÄGGD!
(notera stavfelet!)

idag är det lagträff, ska man åka iväg på de med.
vi vet dock inte vad vi ska göra, kläder efter väder samt 30 kronor ska vi ha.. hmm...

True love <3

osäkerhet - lycka
osäkerhet är en fruktansvärd känsla, man tvivlar på andras ord eller vet inte hur framtiden ska te sig. osäkerhet resulterar ofta i andra saker, dåligt självförtroende och svartsjuka bland annat. osäkerhet kan framkalla nervositet och andra såna där jobbiga känslor. lycka är ett komplicerat ord. lycka är alltid individuellt. lycka är för mig när jag mår bra, har mina nära och kära runt mig, när allt annat i livet är lugnt, när kärleken betyder allt!!

you´re saying that you´re alright,
but when I look into your eyes,
I can see pain and sadness.
you wont talk to me and
that makes me weak.
you don´t have to pretend that everything is okay,
I´ll love you anyway!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0