Rolig blogg

nu hände det mig, för först gången... när jag skrivit färdigt ett helt inlägg så loggades allt ur.
orka skriva så mycket igen??? *

i förrgår kom vi på sådär ganska hipp som happ att vi skulle åka hem till vbg igen,
så de gjorde vi.. jag var på cepe humöret när vi åkte i bilen, älskade blev jätteirriterad och frustrerad på mig!
haha, jag tyckte de va kul iaf =)
när vi kom hem fick vi tillbringa hela kvällen med att städa upp efter våra
söta små katter som hade haft värsta rejvpartyt när vi vart borta.
igår gjorde vi typ ingenting, latade oss och sen åkte vi och städade älsklingens
lägenhet, ni förstår, hon ska ha kalas nästa vecka så de måste ju vara fint då!

älskade fyller hela 21 år på måndag
(och jag har åldersnojja!!??) =)
Baby med Oliver´s nappar i munnen <3<3<3<3<3<3

idag gick jag upp sådär 8 imorse för att träna mellan 9 - 11,
kul att ställa klockan och gå upp och träna sådär en lärdagmorgon.
jaja, de är ju som de är..
när jag kom hem från träningen la jag mig i ett varmt skumbad, sen
la jag mig bredvd älsk som låg och snozzade =)

nu sitter jag här medans emeli är hos sin farmor en sväng,
nu ska vi åka till emeli´s mamma och käka middag, sen ska vi till willys och handla...
göttans detta vettu.. nus ka jag klä på mig och hämta emeli,
bäst jag drar mig =)

idag är det bara en vecka kvar tills jag fyller =P

Hoppas du gräver ner dig! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0