Yoga


igår var det en sån där "överasskningsträning",
jag kommer sent till träningen och då är hallen låst =S,
när jag väl kom in var det hela laget som satt i ett hörn av hallen med ljuset släckt och tända ljus,
det hördes såna där konstiga stönande ljud, ni vet, mmmahha...
såna där ljud som man har för sig när det gäller just Yoga...
jag satte mig försiktigt på golvet och försökte smälta in, men fnisset tog över och det gick
nästan inte att hålla sig för skratt.. =)


efter träningen kom Swartling och hämtade mig,
vi åkte hem till henne och städade och möblerade om...
sedan så spelade jag och Emeli guitarr hero, så jävla gött kul!!

idag är det inget speciellt som händer, ska gå till bangatan och hämta
min bil sen och köra upp swart på stan, eller så får hon låna bilen så spelar
jag på gitarren så läng, måste ju bli duktig på det där ni vet =)
sen blire träning i vanlig ordning, halv nio ikväll tror ja de va...

Skolan är igång igen förresten, jag sitter här i datasalen och funderar på
hur denna termin ska gå, den kommer nog gå ganska bra om jag bara
lär mig att hantera min stress, tror de kommer gå nu...(!)

stress
en jobbig känsla som drar en oro i ens kropp... ett annat ord för stress är jäkt.. jag har en ständig stress i min kropp som uppstår på grund av allt som finns i mitt liv, jag vill så mycket men har så lite tid.. träning, skola, jobb, vänner och kärleken.. det blir att prioritera vad som känns viktigast just för stunden.. att samtala om sitt stressproblem är bra för själen och man får börja ta dagen som den kommer och inte ta på sig för mycket ansvar. sex kan motverka stress (och dessutom är de gööör gött) =) avslappning och andra roande saker förebygger också stress har jag hört..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0