Practical joke


Man har varit på jobbet hela dagen idag då,
jag har ju lite rutiner som gör att man håller
"svinis" borta en stund till, jag har som regel
att alltid tvätta händerna det Första jag gör när
jag kommer till jobbet!
- men idag hände något mystiskt,
när jag som vanligt hastade in på toaletten
som är belägen precis vid arbetsrummet,
tog tvål utan att blöta händerna!?
(vet inte varför men det värsta hände nu)
någon söt liten elev hade väl haft en väldigt
tråkig Bildlektion skulle jag gissa på;
när jag satte på kranen så sprutade det iaf
ut SVART VATTEN!! *gissa om jag drog åt
mig händerna snabbare än kvickt!?
haha stod där inne och fnittrade för mig själv
när jag upptäckte att "vattenfärgen" försvann
allt mer =) *practical joke* som ingen fick se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0