Off Road!



vaknade "sent idag".. skulle egentligen gå upp tidigare.
åt frukost och kollade på något bilprogram eftersom
Henrik blev sååå lycklig över att han äntligen fått kanaler
på sin TV =) (han har *bara* haft 1,2,4 innan)
åkte ut till det han så gärna vill kalla för "bygden"
och snurrade runt i skogen, jaa jag talar faktiskt
bokstavligt! Hans bil är så bra och traktorlik så man
åker *Off Road* ganska lätt,
såg de stackars små tallarna försvinna
under bilen.. det rasslade till under bilen och sedan låg
dom som små kvistar på marken =S

Henrik frågade flera gånger om jag var rädd eller nervös?
- Rädd? JAG?? hehe HUR kan du tro det när jag sitter
med ögonen uppspärrade likt en krokodil och halvt
hostar upp mitt hjärta i munnen!!??? *hahaha*
NO BREAKS AND HIGH SPEED!


Kommentarer
Postat av: Mammi

UjUjUJ . Säg till honom att jag gärna vill ha tillbaka dotra min hel... Kramis ;=)

2009-10-27 @ 19:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0