säsongen igång!

gårdagen spenderades på VFU-platsen
sedan åkte jag hem där H väntade på mig =)
myspys innan H skulle till jobbet..
igårkväll åkte jag till Hällabrottet och ringde
en gammal bekant till mig, Carolin..
jag och Carolin red tillsammans förut,
hästen jag red då stod ju hos henne,
va har haft många fina stunder tillsammans
och det var helt underbart att få träffa henne igen!
hon bjöd på mat, dricka och goda skratt!!
- "jag visste att det fanns gott i dig"
det kändes så skönt att höra, utan Maybee (hästen)
och Carolin vet jag inte vad som hade hänt mig..
Carolin var en stöttepelare i mitt liv som hjälpte mig
att forma mig själv till den jag är idag!

efter många goda skratt och god mat, begav jag mig
till solariet! jaa det är dags för det nu!
säsongen är igång och nu blir det steka! =)

gick och lade mig tidigt igår och sov läääääänge!
imorse fick jag ett samtal från mamsen min,
hon ville bjuda på middag =)
så nu sitter jag här och kaffet väntar på mig.

senare idag kanske man går ut och tar en öl =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0