Shake it, bake it, make it!

Heeeey! nu är skolan i full gång och det är föreläsningar, seminarien, träffar, nollning och massa annat.. man blir helt slut av dagarna men ändå sover man inte så bra. men snarkar gör jag!! hahah, stackars dig som inte kan sova brevid mig ;) Jag är glaad, skolan är i full gång och lilla Linda är ju bäst som hjälper mig när jag inte har koll på grejerna! hon kom till mig i måndags och frågade vilken grupp jag kom med i.. mitt svar blev ett stönande: ööööhhhhh? Linda  börjar asgarva och frågar om jag har skrivit ut alla papper jag faktiskt skulle ha med mig då, mitt svar blev ännu en gång: öööööhhh? Linda var så snäll att fixa ut ALLA papper jag behövde och som tack för hjälpen bjöd jag henne på lunch på stan =P Vi var och åt bakad potatis på gröna grodan. Gottigt!
Imorgon är det Hollywood Night och jag ska klä ut mig till den där "Pundarslynan" Amy Winehouse (som Swartling så vackert vill uttrycka henne!

Sen är det ju seminarie imorgon också..
nu sitter jag i skolan och ser fortfarande ut som en förvirrad nolla som knappt vet vilket håll man ska gå ut för att komma till bilen =/ men det är dags att åka hem till mamma och se till att få ordning på saker. sen kanske jag ska träffa Elenor och vi ska skriva den där uppgiften som ska göras till morgondagens seminarie.
Annars är helgen fruktansvärt lugn och vecka som vart har varit mysig som få =) Eftersom jag haft finbesök i veckan har jag ju knappt hunnit städa något så min kåk på 235 Kvadratmeter är lite stökig ;) det hinns med någon annan dag =)

Nu ska jag bege mig iväg och fixa det sista för idag, ha det bra och återkom =)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha nästan... :P ja har kläder till mimmi kostymen nu =) behövs bara ett par öron :P

2009-09-02 @ 17:21:52
URL: http://ericssonmalin.blogg.se/
Postat av: Bea

Redan seminarier?! Ingen tid att förlora i örebro! en annan har ju precis börjat:/

2009-09-04 @ 00:30:10
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0