SpökrundeNollning


enda bloggandet den här helgen blir sent en söndanatt.
detta på grund av att jag varit på äventyr med henrik
i helgen.. jag åkte till Ludvika i fredagskväll efter att
min nya inneboende hittat hit och flyttat in =)
Alla säger "välkommen Ida till Sköllersta!"
när jag på fredagkvällen snurrade mig
genom regnettill den så kallade "Ludvika Gård",
väntade Henrik medsvamp som han så fint fixat
fram åt oss två=)Fredagkvällen gick fort och
Lördagen närmade sig.
den tillbringade jag med Henrik och Tony i Falun,
det var typ "reservdelsmarknad" som jag så fint skulle vilja
uttrycka det! någon gång under den här extremt kladdiga
dagen fick grabbarna för oss att vi skulle GÅ upp för den
backhoppningsbana som finns i Falun =/
det var en upplevelse i sig måste jag medge!!
jag räknade så fint de första 70 trappstegen,
(sedan återstod säkerligen det femdubbla!)
Det var fin utsikt iaf!=)
Henrik blev helt ivrig när han såg skylten han så
gärna ville ha med sig hem, den vägen hade ett roligt namn!
söndagen tillbringade jag med Henrik iaf till klockan fem,
fast jag sov till tolv, Henrik gick upp för att han inte orkade
höra mig snarka mer =/ han beskrev dock mina snarkningar
mer som.. Grymtningar!? han sa att jag grymtade som en gris?
sedan åkte jag hem för att ta hand om Ida och vi åkte
till stan på Nollningen, det var skräckfilm på utomhus-bion
som stod på schemat. "låt den rätte komma in"
jag måste medge att jag inte kan ge några större rekomendationer
om den filmen.. efter det var det iaf spökrunda. jag är väl en av
de mest lättskrämda på HELA campus!? shiiiiet..
jaja, efter vandringen blev vi bjudna på marshmellows,
det blev grillning och jag brände väl självklart tungan!?
när vi sedan skulle tillbaka till campus, skulle jag min dåre,
självklart in i skogen för att fortsätta skrämmas,
sätter ner handen och vet ni vad jag hittade där??
jo, ett stycke brännässlor som så fint gav mig utslag på min
vänstra hand... föreläsning imorgon och jag är glad att det
inte var min högra hand som så flitigt måste anteckna imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni åt en jävla massa mat också, eller iaf Henrik :)

2009-09-07 @ 02:31:17
URL: http://emmeeliiee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jadu :) Fråga mig inte hur ja hitta hit, inte en aning. kom in på Jessicas och sen din. Men inte en aning hur :P bara nån dag sen

2009-09-07 @ 02:45:49
URL: http://emmeeliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0