Fly me to the moon

Sitter i soffan, sett färdigt på die hard och talat
någon timma i telefon (som det ofta blir på nätterna och kvällarna)
nu ska jag väl kanske ta och läsa de sista 10 sidorna i boken
som jag slängt på golvet för tillfället?
aootch, jag har ont i huvudet ;(

ser ut och ser den vackra månen som lyser upp
vår mörkblå himmel nu inatt.. sitter och nynnar
på låten:
-Fly me to the moon...
En dusch och sedan är det sängen som väntar.
imorgon ska jag ta tag i saker och ting, åka och
sola (jag är bleeeeek), färga mitt hår och tjura
för mig själv någonstans *haha*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Erica:D

Hoppas allt är bra med dej:):)

Förlåt att jag är så dålig på att höra av mej:/ Usch..

Jag har planer på att komma upp och hälsa på er snart och om du har tid och lust så kan vi träffas:D skulle vart skit kul:D

Men du får ha de så jätte bra så länge:)

pussar och kramar från tråkiga Trollhättan..

2010-04-27 @ 13:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0