JAG SKA BLI MOSTER!

Jag har vetat detta ett tag nu men har inte fått
säga någonting och det har varit svårt ska ni veta!
Jag har varit helt lyrisk över detta..
Har varit på mitt första ultraljud
(det var det läkarbesöket på USÖ jag var på)
Det var något av det vackraste jag sett, jag
blev alldeles tårögd och fick kämpa för att inte
gråta.. tänk er om jag skulle grina och inte syster mi :)

Nu sitter ultraljudsbilderna på mitt kylskåp och ni
kan ju tänka er minerna på de som varit här! haha
de trodde att det var jag som bar på en liten, men
icke sa nicke! hahaha

För jag ska bli moster! ♥
-världens lyckligaste!!
10.e oktober är det beräknat:)

--------------------------------------------------------
för övrigt så är jag hemma just nu men Isabelle,
har precis blonderat hennes hår..
funderar på vad man ska ta och göra nudå:P

Kommentarer
Postat av: C

<3

2010-04-08 @ 14:11:37
Postat av: Bea

OMG,OMG,OMG!!!!! :D:D:D:D <3<3<3

2010-04-08 @ 14:25:50
Postat av: Madde Nordh

Oooh! Hälsa grattis från mig! :D

2010-04-08 @ 14:38:06
Postat av: Syster Ida <3

Weei <3<3

2010-04-10 @ 17:42:25
URL: http://idanineone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0