And I found the christmas tree

Börjar inlägget med att svara på ytterligare
en anonym kommentar där någon säger att
det är något man får räkna med att man får
anonyma kommentarer om man har en blogg.
Jag håller helt och hållet med dig! absolut!!
det enda jag protesterar emot är elaka och
såna där opassande kommentarer som skrivs
och gör man det anonymt för den sakens skull
så tycker jag att man ska skaffa sig lite stake! :)
Nog om detta.... Mina åsikter bara..

Idag vaknade jag 08.30, pigg som en mört,
sträckte ut kroppen ordentligt och sen small
det bara till, så sov jag igen! haha*

vaknade och packade ordning allt som skulle
behövas hem till mamma, för jag tänkte jag
skulle spendera några dagar här.. När man
blivit vuxen och flugit ut alldeles för tidigt
längtar man faktiskt efter sin mamma ibland.
ni som fortfarande bor hemma vet vad jag
pratar om, eller hur Jen?

Väl här, fixat det sista inför de kommande dagarna
och är hur nöjd som helst med hela julstämningen!

Granen står grön och grann (trots att det är sné)
i stugan och det luktar mat i hela huset.. även
fast vi inte firar förrän på lördag.. Nöjd och glad ändå.

(även fast det inte syns så bra så är utrymmet under
 granen uppfyllt ordentligt! massa stora paket till mig!
 och notera att mina systrar inte anlänt med alla
 sina julklappar till granen än! det är bara mamma
 med sambo, bror och jag som lagt under, hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0