I just cried..

igår var jag i skolan och sedan umgicks jag
med cicci på stan.. letade julklappar och glömde
bort vardagen för en stund, men idag kom
den tillbaka tusenfalt!
har egentligen gjort en del idag men orkar
verkligen inte nämna mer än att jag varit
med de allra underbaraste; min familj!.. sen att kvällen
gett mig motgångar då jag glömde stänga min
ytterdörr i farten förut när jag hämtade presenten
jag skulle ge Jennie, så här inne är det minusgrader!
JUST MY LUCK..
och sen upptäckte jag ett annat misstag jag gjort
och kände vemodigt hur ilskan spred sig i kroppen.
frysande arg individ som inte riktigt pallade för
trycket idag.. Ringde mamma och grät en skvätt..
som den bästa mamma hon är så erbjöd hon sig
att komma hit och prata så jag fick sällskap..
att bara veta att hon finns där betyder allt!
jag tackade men känner att jag ska
skicka in tentan och lägga mig i hopp om att morgon
dagen blir bättre och känslan försvunnit..
Ska jobba kväll imorgon.. 15-21.3o
känns som om det var evigheter sen jag var såhär
ledsen.. tårarna kanske samlats för länge nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0