strange day

Hur kunde den här dagen bli såhär?
var det för att jag verkligen bad en
ordentlig aftonbön innan jag gick och
la mig igår? (skämt åsido)..
men dagen har varit bra, fast konstig.
Lyckades hitta ett kvitto och återlämna
en sak, träffa Christian innan jobbet
och sen i min försening lyckats felparkera!

När jag kommer till jobbet kollar alla på
mig med grymt stora ögon;
- är du redan här?
- öh ja? börjar 15?
- jaha, vi trodde du skulle komma till 18?
Dubbelbokning i systemet, haha..

sedan åt jag juletidens första skinka,
på jobbet av alla ställen men ändå..

jag upptäcker iallafall min felparkering när
jag vandrar MIL till bilen och tänker;
-FAAAAAAAAAAAAAAN!!!
halvspringer fram och ser ingen böter,
han däruppe vill mig väl idag!

men är du lapplisa har du INTE läst det här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0