The other day

gårdagen spenderades också hos mamma, det
är nämligen så att man äter julmat dagen efter
också... så gör vi iallafall! sen hade jag ju min
bil kvar där ute så jag fick ju åka med syster
oavsett..
Jag glömde förresten att berätta att
vi spelade ett lagspel på när vi firade jul, det
var jätteroligt fastän mitt lag förlorade.. det
var jämnt som sjutton men vi snubblade på
mållinjen kan man säga.
Efter maten igår så pratade vi lite och sen tog
jag och systrami oss ut till mediamarkt för att
köpa en TV. vi kom därifrån med lite mer än
så. Glödlampor, konsul, lampströmbrytare
(så nu behöver jag bara kliva innanför dörren
så kan jag tända alla lampor med en dosa)

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, gillar du ett extra gott skratt om dagen ?

Kolla då in min blogg & få de där extra skrattet som livar upp dagen ! :)

2010-12-27 @ 10:55:19
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0