en misshandlad sådan

Visade ett kort för Pauline och så okänslig som
hon är utbrister hon:
-hon ser ut som en misshandlad Anna Book i Scream!!
hahaha, tyst Pau!
-inte vara elak mot Anna Book!♥
(BILDEN VAR INTE PÅ MIG)

Sitter iaf hemma nu, med Pau..
diskuterar för fullt om att Pau
helt enkelt bestämt sig för att
åka till Stockholm!? hon tvingar
mig att följa med??? -whaaat?

jag fattar inte vad hon håller på
med den där spillevinken...?

sökt en massa jobb idag =/
vet inte om jag vill detta mer.. buhu..
imorgon ska jag iaf lämna en bok på
Universitetet, det är en sak som är säker.


Levende bönor??
vad är en levande böna?
enligt Pauline är det en larv som bor
i en böna, hahaha, bönan hoppar runt..
*sånt man kan köpa i sthlm?*

Kommentarer
Postat av: Pauline

BIG Smile! XD

2010-02-10 @ 01:52:57
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0