ett skjut i fittja

2 beväpnade män tog sig in i en ungdomsgård
i Fittja i januari.. ser detta på efterlyst och ser
det "roliga" med det hela: ett skjut i fittja!! =)

Idag har jag inte gjort allt för mycket, lämnat
tvätt hos mamma (min maskin är inte här än)
åkte sedan till Ö&B med Pau, hon blev trött på
mig när jag vandrade runt där inne i typ 1,5 timma

sedan blev det middag, pyssel och snack =)

pratade just med Henrik i telefon (inte första
gången idag men..) Han hade lite problem att
ta sig till jobbet idag eftersom han åkte över
skogen och där är det ju inte plogat.. busen
pratade med mig i telefon tills han insåg att
han behövde ha båda händerna =/
Imorgon åker jag! =)


Kommentarer
Postat av: Mammi

Nä din maskin får vänta tills det dyker upp en stark karl till som kan hjälpa till att bära. Ni kände ju hur tung den var =). Men så fort vi får tag i någon som kan hjälpa till så kommer vi med den. Om du ska åka uppåt så ta det varligt. Kram

2010-02-04 @ 09:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0