no more mr nice guy

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
jaa, jag for iväg till min mamma tidigare idag för att
jag skulle få min favoriträtt! när jag kom dit så visade
det sig att min äldsta storasyster var där! *hade jag glömt!♥
sedan kördes hon till stan och jag egav mig för att handla på
Ö&B och Willys (billigt och bra!) nu har jag allt här hemma som
jag behöver för ett tag.. storhandlade verkligen hehe* ;)
nu sitter jag och Pau här hemma, tänkte klicka i lite hårfärg
i våra huvuden snart, men fört; Kanske en toast i min toastMaskin?
hehe, tydligen heter det inte maskin, men jag säger det :P

ta sig en dusch eller ett bad senare kanske, ohja vad skönt!

Finns på mobilen vänner små ♥

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad bra du passar i piercing!

2010-02-25 @ 20:08:34
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0