OJsaan

jaa, som jag skrev igår så skulle jag ju städa!
det gjorde jag (jag dammsög och dammade)
det var ju det enda som behövdes här =)

Linda den mumriken dök hit med sin onda hals
och pratade lite. det var skönt att få slänga ur
sig lite skit =)
sedan åkte vi (jag) och kollade på Kfum-Sala
div. 3 damer i birgittahallen. linda hängde på
dit men åkte när pojkvännen ringde *haha*
MATCHREFERAT:
Jaa matchen var riktigt bra!! det är sådan
innebandy jag vill se; fysiskt med kropp, bra
passningsspel, kontringar och att samtidigt
göra mål och ha kul!
jag ville se den här matchen eftersom jag vill
veta hur kfm spelar när vi ska möta dem på
tisdag som kommer =/ och det jag har att säga är;
Detta kommer bli tufft!
va skall även möta sala, den 7 mars.. det kommer
bli lika tufft.. jag utsåg en egen "matchens lirare"
i sala igår, nummer 16; en riktigt stadig viljestark
back som kommer att gå långt! =)

Efter matchen ville Emma gå och ta en öl på
rockbaren så det var ju bara att åka hem,
slita av sig mysbyxorna, fixa håret och sminka sig.
åkte dit; jag Pau och Emma, träffade lite folk där.
bland annat en Thobias som fick mig att skratta så
min mage höll på att spricka, han började prata om
älgar och hur självmordsbenägna de är (elle nåt) !!
sedan träffade jag emmelie som jag inte sett på 4år.
Jag bjuder på bilden där jag är blond------>

jag tuggade av en bit av min tand som jag lagade i
december.. det förstörde migg humör så jag åkte
hem och pratade en stund med bävern så jag somnade
med bättre tankar än min trasiga tand.. =(

Kommentarer
Postat av: erica

sv' vad fint :)



hoppas du får en bra kväll!

2010-02-13 @ 14:42:32
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/
Postat av: Madde

Yes jag skrev en hemtenta i vårdhygien, jag utbildar mig till sjuksköterska i Eskilstuna vid högskolan :) Låter lite lagom. Jag ska också bara ta det lugnt idag. Kanske blir nån film eller så ikväll bara. Kram /M

2010-02-13 @ 15:27:04
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: ♥ Catja - En personlig modeblogg

Var med och delta i "Veckans blogg" tävling på min blogg.



Lycka till! ♥

2010-02-13 @ 16:28:07
URL: http://catjastory.blogg.se/
Postat av: Madde

Jajamensan. Jaha där ser man! Hur trivs du med att utbilda dig till lärare?

2010-02-13 @ 17:05:59
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0