and then I've got a button

Jag åkte hemifrån för att slippa oväsendet och
hamnade hemma hos emma's pappa där jag
blåste mitt nytvättade hår och sedan begav vi
oss till hallsberg för att träffa Per och Christian.
Där sysslade de med bilarna (som är så ovanligt!?)
Per gluttade lite på min bil för att se vad felet är
med den. fläkten var tydligen hel iaf, det såg han
till att ta reda på! haha*

sedan fick jag en specialdesignad "knapp" för att
motorn inte skall koka när man kör i stan..
Tackar för hjälpen!:)

sedan åkte jag och Emma vidare till Marieberg
och sprang runt i affärer och kollade.. det handlades
FARLIGT snygga grejer idag! *Here we come*:P

Kollat fotboll (och amerikansk fotboll på avstånd)
på rosta gärde och nu är jag hemma och ska se
på en film som jag fick rekommenderad; Crank
får se om personen har smak eller inte *tss*:D

Todays outfit, I'm bad

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0