And we went home.. kind of..

Jag åkte och handlade lite förut, sedan
åkte jag hem, lagade mat och fick sedan
besök av Jenny & Emma hemma hos mig..
efter att vi tröttnat på varandra åkte Emma
hem och jag & Jenny åkte till Sköllersta
för att hälsa på min syster med den tjocka
magen ♥. Sedan kom Jennie och Moa och
det spelades yatzy och plump..
nu är jag hemkommen och tänkte kanske
ta mig ett bad, fräscha till mig lite och sen
försöka komma i säng så man orkar köra
mamsen till Marieberg imorgonbitti. stackaren
har haft sönder sina glasögon :(


såg att Hairspray visades på 4.an idag!
BARA för att jag för en gångs skull inte
var hemma och kunde se den!;(

Kommentarer
Postat av: Cecilia och lillen

det var roligt ni kom förbi lite grann fast vi inte hann prata så mkt. ville inte störa så mkt när ni spelade :P hihi

fuck jag e inte tjock haha nä men det är jag väl ;)

Visst den har vuxit lite

Åh stackars mamma, vad har lilla hon gjort med glasögonen ?

puss <3

2010-06-14 @ 07:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0