Stay calm with Michael Jacksson!

Jag och Emma begav oss tidigare idag ut för
att njuta lite av vädret och få oss en pratstund.
vi åkte till Wadköping och tog oss en kaffe:)
men det fina vädret försvann men en god
pratstund fick vi iaf ♥

Sedan åkte jag hem till mamsen där jag fick bilen
halvtvättad (all pollen försvann nu iaf!)
så den blev rener och finer:P

sedan åkte vi bilen till Odensbacken för att se
min bror spela teater. DET VAR URKUL!!!
riktigt roligt, underhållande, dansande & sjungande..
Michael Jacksson inspererad :)

såhär ser jag ut idag; blå klänning och min nya handväska
(för övrigt mycket osminkad och lockigt hår!)

Baksidan av denna vackra, enkla klänning ser ut såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0