filosofering

var i skolan förut, ajabaja Erica, skärpning!
fick visa hela gruppen min inspelning som
jag gjorde när jag var på sämsta humöret
för två veckor sen.. läraren ville visa för att
det tydligen var ett bra exempel, jag tvivlar!

efter en lång dag i skolan sitter jag nu och
filosoferar i min soffa.. jag gör verkligen
inget annat! *just sitting still..*

funderar om man ska ta coh vaxa sig här nu
när det snart är sommar och vår. fast det gör
ju faktiskt ganska ont?
men jag har tröttnat så hiskilens mycket på
den där rakhyveln som bara lämnar spår
efter sig.. man kanske skulle stå ut med en
nästan outhärdlig smärta ett par minuter bara
för att underlätta senare? :D
det får nog funderas en stund till..
-eller?;P

Kommentarer
Postat av: Ida <3

Vore kul om man testar vax någongång ? :D Det har jag funderar med men vågar inte ;s <3

2010-03-16 @ 20:44:02
URL: http://idanineone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0