Lördagen

Man sov ganska länge på lördagen, sedan åkte
vi ut till garaget där Stefan väntade. Grabbsen
skruvade lite calibra, sedan åkte jag och Henrik
och tvättade bilen:P
Fixade i oss lite käk, sedan flög vinet & ölen fram :)
drog ut på stan med bara grabbar i bilen,
(och jag då förstås!;))
Jörgen åkte hem först, sedan gav Stefan upp och
till slut fick jag dra mig hemåt.. Henrik och Persson
stannade kvar ute och fortsatte..
mitt enda villkor var att Henrik INTE skulle hoppa på
mig när han kom hem.. han gjorde inte det utan han
la sig på mig istället.. blev lite irriterad så han la sig
på soffan(??) jag ropade på honom flera gånger men
han vägrade komma in och lägga sig(?)
sedan somnade jag och vaknade senare då han kom
och la sig, då bad han om ursäkt och sa att det inte
var meningen att han skulle somna i soffan hihi
myskillen där ;P

och då var det SÖNDAG
Henrik var bakfull som aldrig förr och låg i sängen,
bad mig att inte lämna honom! Jag var tvungen att
åka för att jag skulle hem och fira bonusbrorsan
Kristoffer´s 15-årsdag.. jag gick iaf och handlade
innan jag åkte, så han slapp det själv!
Kändes inte så bra att lämna honom där i sängen
helt ensam när han gång på gång bad mig inte lämna honom!;(

när jag kom ut så var det över 10 cm snö!!
jag blev arg och irriterad.. satte mig i bilen och
åkte hemåt. det brukar ta ca 1,5 timme, det tog
nu 2,5!!(?) lastbilar i diket och söndagsåkare..
på kalaset var det iaf trevligt, fick presenter
av Cecilia från Thailand. världens sötaste sommar-
klänning som jag längtar till att kunna använda,
en höftsjal och en jättefin nyckelring med Elvis på ;)
+en annan grej jag inte tänker avslöja här i bloggen

senare på kvällen körde jag hem min äldsta syster
till Åsbro och passade på att ta vägen förbi Erica i
Hallsberg. vi hade inte setts på över 4 månader så
vi hade en HEL DEL att prata om! trevligt!!
blev sent inatt.. sedan kom gullet Henrik hem till mig
efter jobbet imorse, myshög! :P

Nu har han åkt och jag passar på att blogga lite.
ska till Isabell och färga hennes hår sen..
först, uppdateringar från nätet.
CYA

Kommentarer
Postat av: camilla

Nyckelringen med elvis kan ja få köpa:)

2010-03-22 @ 17:07:56
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0