pust, vad nervös jag ble'!

<--demo: Hur man inte ska se ut på intervju!(?)
Idag har man jobbat, det var väl som vanligt,
blir ÖVERÖST med jobb just nu! haha, de slåss
nästan om vem som skall få ha vikarie ;P
imorgon och fredag blire heldagsjobb för att
sedan få vara ledig hela nästa vecka!♥

körde hem min söta syster Cecilia till F-bro
idag. eftersom hennes bil är paj!
skratt, prat och lite käk.. alltid lika trevligt
att få vara med dig sötnos!

Sedan fick jag ett samtal som jag givetvis
missade eftersom jag inte satt på ljudet på
min mobil efter jobbet...
ringde till röstbrevlådan och hade då ett nytt
meddelande, det var en chef som välkomnade
mig varmt till en arbetsintervju :D
pust så nervös jag ble' nu! *tihi*

ringa tillbaka imorgon så får vi se när det blir,
men jag har aldrig varit på en intervju!?
hur gör man?:P

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hihi absolut gumman! Vi får försöka umgås mera, kanske mer när vi har flyttat till brickebacken :D tack du ställde upp för mig idag! älskar dig sis <3

2010-03-24 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0