Uppdate

Jaa, idag (med tanke på tiden kan ni läsa igår) kom Henrik
hit igen och gjorde mig sällskap i sängen :D
Klev upp och gjorde mat, höll honom sällskap när han tog
sitt vanliga bad (vanliga eftersom han badar varje gång han är här)
sedan packade han ihop sig och åkte till jobbet och jag begav mig
till kumla. herrarna Ödibf mötte kumla i en kvalmatch..
inte särskilt spännande direkt, kumla gjorde mål efter mål..
nog om matchen (den var inte så intressant).

sedan tog jag och åkte till Bea och Miranda eftersom jag ganska
sällan befinner mig i Kumla så brukar jag vilja hälsa på dem när
jag väl är där! Snackat, busat och kollat på TV har vi gjort.
det är alltid lika trevligt (förutom när en trött Miranda börjar skrika).

nu har jag landat hemma och ska göra iordning mig för natten,
Henrik skulle höra av sig alldeles strax så det blir nog ett samtal
med honom innan man dejtar John Blund.
'Jobb imorgon' (läs hela veckan)
inte så pigg på det :S

good night ladies (and gentlemen) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0