julklappar

självklart måste jag redovisa vad jag fick i julklapp iår!
 
100:-
Kroppsprodukter
chokladask (som jag inte får äta hehe)
radiosändare till mobilen så jag kan poppa musik i bilen <3
och sist men inte minst så fick jag en bodyscanner!
 
bodyscannern talar om procent fett, procent muskler, procent vatten, vikt
så man lätt kan hålla koll på hur musklerna utvecklas och om du förlorar
fett elle rmuskler i din bantning.. SÅÅÅÅ spännande!
jag kommer läsa på lite ordentligt hur detta ska gå till och sen ska jag
lära mig vågen för att sedan erbjuda nära och kära att göra sig en scanning
för att se hur din kropp mår =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0