Det tog ett par dagar..

Ja det tog ett par dagar för mig att få upp ett inlägg här efter den dagen jag tappade mitt körtkort. Jag kan uppdatera er om att körkortet hittat tillbaka efter många om och men!
Annars så kan jag inte säga att det hänt så mycket på fronten - mitt liv, så egentligen har jag inte ett enda någe vettigt att förtälja er.
 
Bara en sak jag kan göra er uppmärksamma på, det finns två artister som jag avskyr, eller rent av hatar, och det är PINK och ROBYN..
Så fort deras musik går på i bilen, på jobbet eller hemma så blir jag tokig. Jag vet inte vad det är som gör det. PINK gör mig arg (kanske handlar det om något omedvetet?) Robyn vet jag varför jag avskyr.. Det är för att när jag var 6 år gammal så hade jag hennes (DÅ!) mycket populära frisyr och då behöver jag väl inte ens ge en ursäkt till varför jag avskyr henne? haha..
onödig energi som läggs på två artister som jag ändå inte lyssnar på (men tydligen så är de så kända att deras musik skall spelas i radion jämt!)
sen kan man ju undra vem som försöker likna vem...
 
avtjänar natten på jobbet, trots att jag hellre varit hemma och umgåtts med mannen och vännerna..
Men vi kör kort (och vin!) imorgon kväll istället. Linn och Jimmy ska "campa" utanför oss haha!
svejs!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo men Pink är väl bra? Hon har iaf gjort några bra låtar som t ex -Please Don't Leave Me- :)


Svar: oh no.
Erica Svensson

2012-09-21 @ 20:59:11
URL: http://angeliicas.se
Postat av: Angelica

Haha varför?

Svar: men jag vet ju inte?:P
Erica Svensson

2012-09-21 @ 22:41:16
URL: http://angeliicas.se
Postat av: Liv

Du är galen!! :P iaf när det gäller Pink. Hon är ju bäst :) men jag har ju lyssnat på henne i flera flera år och bara älskar hennes låtar och texter. Men som sagt är ju smaken som baken. Jag blir galen och sliter mig i håret när jag hör gyllene tiden, vilket verkar vara extremt galet enligt väldigt många. Hehe

Svar: haha jaså? nä pink är inte min grej.. Vad är det för fel på gyllene tider?;)
Erica Svensson

2012-09-21 @ 22:57:42
Postat av: Ebba :)

vad är det för fel på dom nu? ock dessutom har jag nästan den frisyren hehe, känner mej inte så pepp nu. men visst, du kan ju hata for no reason.

Svar: Jag gillar inte musiken =) Jag menar inte att frisyren är ful, den passade bara inte på mig när jag var 6 år gammal. Vill uppmärksamma dig på att det inte är den frisyren de har NU, utan den frisyren Robyn hade 1996 =) Ha de gott!/E
Erica Svensson

2012-10-07 @ 01:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0